banner
banner 1

nutizie

Cumu pruducia un liscia per i capelli.

Cù l'espansione di l'ecunumia glubale in l'ultimi anni, l'industrii lucali anu benefiziu da a presenza di numerosi clienti in quelli nazioni.Aduttatu una strategia di aumentà l'impurtanza di l'impurtazione nantu à e merchenzie finite mentre diminuite o ancu subvenzione di a tarifa d'importazione nantu à a materia prima è l'accessori ligati à a produzzione.U prezzu di i capelli lisci chinesi impurtati in forma finali hè significativamente più caru ch'è prima.Dunque, per risparmià e spese è espansione i so mercati lucali, parechji clienti d'oltremare pensanu à apre e fabbriche per fà liscia i capelli in e so nazioni.
In cunseguenza, s'è vo vulete pruduce u vostru propriu capelli Straighteners?Chì prublemi duvete risolve?
1. U locu hè sceltu basatu annantu à u vostru volume di vendita anticipata è a capacità.
U capitale hè basatu annantu à a vostra strategia di mercatu.
3. Strumenti supplementari sò richiesti, cum'è un ferru di saldatura, un cacciavite elettricu, pinze d'arnesi, è altri, in più di u bancu di travagliu (una tavola adattata è un taburete).
4. Supplies o accoutrements.
5. U persunale altamente furmatu o tecnulugia di pruduzzione.
hè un stabilimentu chì hè specializatu in u studiu, a creazione è a fabricazione di ferri di capelli è liscia per i capelli. Cù più di 23 anni di sapè fà, Jieyang Zhentong Electric Appliance Factory pò offre servizii è supportu in termini di tecnulugia, materiali, arnesi, attrezzature, è accessori.Avemu categurizà i nostri servizii in parechji livelli basatu nantu à e richieste di u cliente.

Livellu 1: apprupriatu per i clienti chì ùn anu mai pruduciutu merchenzie in una fabbrica è sò pronti per apre u so propiu.A nostra raccomandazione hè di uttene cumpunenti di rimpiazzamentu di ferru di capelli SKD.Per voi, salderemu i cumpunenti maiò.Una volta avete i cumpunenti, tuttu ciò chì hè necessariu per finisce u pruduttu hè un pocu di saldatura è assemblea diretta.
Livellu 2: adattatu per i clienti chì anu una certa cumpetenza cù l'assemblea di l'attellu è anu una solida cunniscenza di i circuiti di u produttu.Vi cunsigliemu d'acquistà un inseme sanu di capelli lisci CKD Parts.U cumpratore deve saldà u circuitu è ​​assemble u pruduttu cumpletu perchè tutti l'accessori sò spargugliati è senza saldatura.
Livellu 3: adattatu per i clienti chì anu u so propiu assemblea è facilità di stampaggio d'iniezione.Sicondu a cundizione di e so fabbriche è a dispunibilità di materie prime nantu à u mercatu lucale, cunsigliemu à i clienti.Sceglite di impurtà certi muffa di cunchiglia è altri cumpunenti di ferru pianu da a Cina.Certi cunchiglia di u produttu, circuiti di saldatura, è l'assemblea di u produttu finali sò a rispunsabilità di u cliente.
Dunque, pudete ancu mette in cuntattu cù Zhentong Electric Appliance Factory se avete intenzione di fabricà asciugacapelli è liscia per i capelli da sè stessu.Vi daremu a nostra attenzione indivisa.


Tempu di Postu: Feb-04-2023